viernes, 8 de marzo de 2019

[Paperezko bertsioa, 2019(e)ko martxoa] Etiketa berriaren egiak eta mitoak | Esnea, okerreko mitoen gainetik | Laztana, publizitatea haurrak gizentzen ari da

Zure harpidetza kudeatu | Web-orrian sartu | Nortzuk gara | Web-orrian bilatu
EROSKI CONSUMER
XLV. urtea, IV. aroa, 238. zb.
Paperezko bertsioa, 2019(e)ko martxoa
ETIKETA BERRIAREN EGIAK ETA MITOAK


ETIKETA BERRIAREN EGIAK ETA MITOAK >>

ongizatea
URRE ZURIA, DIETA OSASUNGARRIA URRE ZURIA, DIETA OSASUNGARRIA
LAZTANA, PUBLIZITATEA HAURRAK GIZENTZEN ARI DA LAZTANA, PUBLIZITATEA HAURRAK GIZENTZEN ARI DA
  EROSKI CONSUMEReko beste buletin batzuk (soilik gaztelaniaz)
Kontsumitzailearen egunkariaren harpideduna zarenez geroztik, EROSKI CONSUMER Aldizkariaren buletina ere jasotzen duzu
Harpidetza nahi duzun momentuan utzi dezakezu, hurrengo helbidera joz
www.consumer.es/boletines/
info@consumer.es EROSKI CONSUMERen oso serio hartzen dugu zure datuen pribatutasuna, lege oharra. © EROSKI Fundazioa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores

Archivo del blog