martes, 9 de febrero de 2016

[Paperezko bertsioa, 2016(e)ko otsaila] Elikagaien publizitatea: nahasmenaren mehatxua | Erosketa gida: Surimiak eta suzedaneoak | Elkarrizketa: Mariano Choliz eta Nati Cabrera

Zure harpidetza kudeatu | Web-orrian sartu | Nortzuk gara | Web-orrian bilatu
EROSKI CONSUMER
XLII. urtea, IV. aroa, 205. zb.
Paperezko bertsioa, 2016(e)ko otsaila
Elikagaien publizitatea: nahasmenaren mehatxua

Azterketa dokumentala egin dugu Espainiako Estatuan elikagaien inguruko publizitatea zertan den jakiteko


Elikagaien publizitatea: nahasmenaren mehatxua

elkarrizketa: Mariano Choliz
Mariano Choliz
elkarrizketa: Nati Cabrera
Nati Cabrera
ongizatea
Surimiak eta suzedaneoak: ordezkoek ere elikatzen dute baina gatz gehiago daukate Surimiak eta suzedaneoak: ordezkoek ere elikatzen dute baina gatz gehiago daukate
  EROSKI CONSUMEReko beste buletin batzuk (soilik gaztelaniaz)
Kontsumitzailearen egunkariaren harpideduna zarenez geroztik, EROSKI CONSUMER Aldizkariaren buletina ere jasotzen duzu
Harpidetza nahi duzun momentuan utzi dezakezu, hurrengo helbidera joz
www.consumer.es/boletines/
info@consumer.es EROSKI CONSUMERen oso serio hartzen dugu zure datuen pribatutasuna, lege oharra. © EROSKI Fundazioa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores

Archivo del blog