lunes, 9 de enero de 2012

Papereko edizioa [2012ko urtarrila] Bezeroarentzako arreta zerbitzuak | Elkarrizketak José Miguel Mulet eta Juana Labrador | Elektrizitatearen bidea | Nabigatzaileak

Zure harpidetza kudeatu | Web-orrian sartu | Nortzuk gara | Web-orrian bilatu
EROSKI CONSUMER
XXXVIII. urtea, IV. aroa, 160. zb.
Paperezko bertsioa, 2012(e)ko urtarrila
Ninguno cumple con todos los requisitos mínimos para que la asistencia sea de calidad

717 kontsulta eta erreklamazio egin ditugu telekomunikazio eta elektrizitate arloko 18 enpresen bezeroarentzako arreta zerbitzuetan


Bakar batek ere ez ditu oinarrizko kalitate irizpideak bete >>

elkarrizketa: Jose Miguel Mulet, Valentziako Unibertsitate Politeknikoko irakaslea
Jose Miguel Mulet, Valentziako Unibertsitate Politeknikoko irakaslea
elkarrizketa: Juana Labrador, SEAE Nekazaritza Ekologikoaren Espainiako Elkarteko lehendakaria
Juana Labrador, SEAE Nekazaritza Ekologikoaren Espainiako Elkarteko lehendakaria
iruditan: Elektrizitatearen bidea
Elektrizitatearen bidea
gaurkotasuna eta aisia
Chrome da azkarrena, eta Firefoxek eskaintzen du pribatutasun-aukera gehien Proba praktikoa: gehien erabiltzen diren nabigatzaileen bertsio berriak
ongizatea
Jogurtak, gero eta pertsonalizatuagoak Jogurtak, gero eta pertsonalizatuagoak
Patata: ez krisi eta ez kaloria Patata: ez krisi eta ez kaloria
Musikaz zein isiltasunaz gozatzeko Musikaz zein isiltasunaz gozatzeko
Irriz eta malkoz Irriz eta malkoz
Krisia, 10 hitzetan Krisia, 10 hitzetan
  EROSKI CONSUMEReko beste buletin batzuk (soilik gaztelaniaz)
Kontsumitzailearen egunkariaren harpideduna zarenez geroztik, EROSKI CONSUMER Aldizkariaren buletina ere jasotzen duzu
Harpidetza nahi duzun momentuan utzi dezakezu, hurrengo helbidera joz
www.consumer.es/boletines/
info@consumer.es EROSKI CONSUMERen oso serio hartzen dugu zure datuen pribatutasuna, lege oharra. © EROSKI Fundazioa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores

Archivo del blog